Forum dla administratorów stron WWW i developerów

Witaj!

AdminZone.pl to miejsce w którym możesz dowiedzieć się jak szybko i skutecznie wypromować swoją stronę WWW, zachęcić użytkowników do wypowiadania się i aktywnego udziału w życiu takiej strony.
Dołącz do naszej społeczności aby w pełni korzystać z usług oferowanych przez AdminZone.pl
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się
 
Awatar użytkownika
d3v
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 22 cze 2013, 1:08

Główna uwaga ;)

Autor tematu

22 cze 2013, 1:19

Jestem tu na chwilę z ciekawości, kiedyś dawno administrowałem wiele stron i for o podobnej tematyce, jednak niestety jak już raz wypadnie się z uderzenia to cięzko do tego wrócić ;)

I generalnie to co zwraca moja uwage. Że forum w połowie jest bez sensu zaprojektowane.

Dla kogo jest " Forum dla administratorów i moderatorów. Rozwijanie witryny, pozycjonowanie, optymalizacja, projektowanie. " ?

w praktyce głównie dla właścicieli for dyskusyjnych ( w większości na phpBB ), blogów ( wordpress ) , prostych portali ( joomla itd ) i własnych seriwsów internetowych opartych na własnym skrypcie.

Co macie do zaoferowania dla ludzi działających na phpBB? Dział : http://www.adminzone.pl/phpBB-Temat-glowny/tid/26

Dlaczego dział a nie podforum?

Dąże do tego, iż częśc forum macie rozplanowaną naprawdę dobrze jak kategoria Forum Główne.

a przy skryptach dajecie na głównej stronie link do tematu. IMO powinna być do tego osobna podkategoria przynajmniej do phpBB bo jest najpopularniejszym skryptem, a takie uwagi jak :

Dla wszystkich użytkowników phpBB3 którzy chcieliby usunąć przekierowanie po napisaniu posta "Informacje Post został zamieszczony..." które trwa 3 sekundy i często moim zdaniem irytuje.


powinny być w osobnym temacie, bo nikomu nie będzie chciało się przekopywać masy stron w tym temacie zakładając że jeszcze troche by się rozwinął po to aby znaleźć coś użytecznego. Powinniście odzielić wszelkie dyskusje, od porad, które powinny systematycznie być aktualizowane, jeśli chcecie myśleć o rozwoju forum.

To samo z Joomlą np. Myślałem że po wcisnięciu na Joomla w opisie forum, będę przeniesiony do jakiegoś podforum a tam zonk, jeden temat dyskusje. i to samo z wordpressem itd itp

Bardziej wyglądacie jak forum wielotematyczne do pogaduch na tematy związane z powyższymi tematami, a nie jako profesjonalne forum.

Powinno być to rozwiązane mniej więcej w ten sposób :

http://komputeromaniak.net/index.php?/forum/30-fora/

Dziwię się, że nikt jeszcze o tym nie napisał ;)


 
Awatar użytkownika
Macsch15
Administrator
Posty: 1968
Rejestracja: 10 sie 2012, 16:12
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 2:11

Witaj,
dzięki za propozycję. Zrobiłem fora dla tych popularniejszych aplikacji i rozdzieliłem niektóre tematy.

Tak to się prezentuje aktualnie: http://www.adminzone.pl/Fora-internetowe/fid/3

Podobnie ma się sprawa z innymi aplikacjami: http://www.adminzone.pl/Blogi-CMS-sklep...acje/fid/4


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 18:26

Jak dla mnie zmiany na + :)


 
Awatar użytkownika
Trace
Stały użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: 19 sie 2012, 18:45

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 18:38

Jak dla mnie dawniej było dobrze. Forum dla administratorów bardziej kojarzy mi się z rozmowami, dyskusjami, wymianą uwag na temat prowadzenia witryny, a nie tworzenie ogólnego supportu wszelakiej maści forów dyskusyjnych czy CMSów.
Ale imo byłby dobry pomysł z poradnikami w jakimś osobnym dziale/wiki/kb whatever. Tego tutaj brakuje.
Przede wszystkim jednak brakuje ludzi. Forum m.in. o promocji innych forów bez promocji samego siebie... Suuuabo.


 
Awatar użytkownika
Macsch15
Administrator
Posty: 1968
Rejestracja: 10 sie 2012, 16:12
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 21:05

Trace napisał/a:
Forum dla administratorów bardziej kojarzy mi się z rozmowami, dyskusjami, wymianą uwag na temat prowadzenia witryny, a nie tworzenie ogólnego supportu wszelakiej maści forów dyskusyjnych czy CMSów.


TAZ z powodzeniem stosuje taki układ. :)

Wszystko można cofnąć. Jeżeli działy cały czas będą stały puste - wrócimy do poprzedniego wzorca.


 
Awatar użytkownika
Trace
Stały użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: 19 sie 2012, 18:45

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 21:49

No tak, oni mają swoje pomysły i priorytety i my powinniśmy swoje. Mogą być takie same, ale może to być coś świeżego i unikalnego na polskim rynku. Chodzi mi tu o forum prawie że anty-webmasterskie. Bardziej skupione na administracji forami i stronami internetowymi. Ale oczywiście jedno z drugim jest ściśle powiązane. Jednak takie rzeczy jak support zostawmy komu innemu.
Zresztą to nie ja decyduje, tylko pan administrator. Więc mały apel: zdecyduj się na jakąś drogę i tą drogą podążaj. OK? :)


 
Awatar użytkownika
Macsch15
Administrator
Posty: 1968
Rejestracja: 10 sie 2012, 16:12
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 22:02

Pomysły nie mają tu właściwie nic do rzeczy. Można powiedzieć że to taki ruch "na przyszłość", niekomfortowe by było przeszukiwanie tematu z XXX stronami w celu znalezienia jakiejś konkretnej - ważnej - informacji. Podział na działy i osobne tematy ułatwiają to.


 
Awatar użytkownika
Trace
Stały użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: 19 sie 2012, 18:45

Re: Główna uwaga ;)

22 cze 2013, 22:20

Może w tej kwestii odnośnie pomysłów tak i jest, ale w innych można się wykazać pomysłowością.
Dobrze, nie trzeba "mieszać" różnych rzeczy w jednym temacie, ale support (jeśli by był) uważam za nieco zbędny.


 
Awatar użytkownika
Ralfp
Stały użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: 11 sie 2012, 9:16

Re: Główna uwaga ;)

23 cze 2013, 1:48

Macsch15 napisał/a:
TAZ z powodzeniem stosuje taki układ. :)


TAZ jest na szczycie łańcucha pokarmowego, ma 21312312 userów a w działach forów postują ludzie którzy na codzień te fora rozwijają.


 
Awatar użytkownika
Conor29134
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: 17 maja 2013, 16:51

Re: Główna uwaga ;)

27 cze 2013, 20:54

Bład w nazwie działu
Blogi, CMP, sklepy i inne aplikacje
Powinno być CMS chyba
Taka propozycja odemnie
Może by mChata doinstalować ?
NIekoniecznie musi być widoczny na głównej.


 
Awatar użytkownika
Macsch15
Administrator
Posty: 1968
Rejestracja: 10 sie 2012, 16:12
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Główna uwaga ;)

27 cze 2013, 21:37

Conor29134 napisał/a:
Bład w nazwie działu


Nie. Content management platform.

mChat'a nie będzie.


 
Awatar użytkownika
Conor29134
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: 17 maja 2013, 16:51

Re: Główna uwaga ;)

27 cze 2013, 23:03

Chyba że tak :)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości