Forum dla administratorów stron WWW i developerów

Witaj!

AdminZone.pl to miejsce w którym możesz dowiedzieć się jak szybko i skutecznie wypromować swoją stronę WWW, zachęcić użytkowników do wypowiadania się i aktywnego udziału w życiu takiej strony.
Dołącz do naszej społeczności aby w pełni korzystać z usług oferowanych przez AdminZone.pl
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
 
Awatar użytkownika
parox
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:22

Re: Prace nad projektem playall.pl

04 cze 2015, 23:57

Ależ oczywiście, że tak. Zapewne już jesteś na zaawansowanym etapie projektu, tak więc nie ma mniejszego sensu przepisywać niemalże wszystkiego :)

Bądź nie bądź, aktualizacja do najnowszej wersji to i tak krok w dobrym kierunku!

Powrócę jeszcze w przeszłość w tym temacie. Zacząłeś może korzystać z git? Wspominałeś, iż nie chcesz udostępniać kodu. Może zmieniłeś zdanie?
W teorii, nadal możesz używać git, nie publikując kodu. Nie koniecznie musisz płacić GitHub'erom za ten przywilej, gdyż możesz posiadać prywatne repo np. na BitBucket.


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

05 cze 2015, 0:00

Nie tyle na zaawansowanym etapie, co po prostu znacznie łatwiej korzystać mi z tego samego frameworka - z prostej przyczyny - większość funkcji pozostała taka sama i wiem co w trawie piszczy :) Co do używania jakiegoś repozytorium - na chwilę obecną nie mam czasu na zawracanie sobie tym głowy :) Może się to kiedyś zmieni, może nawet udostępnię stare wersje :)


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

29 cze 2015, 23:12

Odkąd zmieniłem wersję na 3 praca idzie mi znacznie łatwiej i szybciej. Właśnie skończyłem moduł rejestracji/logowania/aktywowania konta. Parę zrzutów ekranu:

{l Image}

{l Image}

{l Image}

{l Image}

Dodałem również suwak głośności do odtwarzacza. Myślę że wygląda on całkiem dobrze.

{l Image}

Każda sugestia mile widziana :)


 
Awatar użytkownika
kaaleth
Stały użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: 21 sie 2012, 18:49
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

29 cze 2015, 23:40

Wszystko fajne oprócz czcionki.


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

29 cze 2015, 23:47

Właśnie też się nad nią zastanawiałem. Masz może jakieś sugestie? Aktualnie korzystam z Open Sans i Open Sans Condensed.


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

30 cze 2015, 3:13

Ostatnia zmiana tej nocy - drobne zmiany w wyglądzie paska bocznego na stronie utworu :)

{l Image}


 
Awatar użytkownika
Macsch15
Administrator
Posty: 1968
Rejestracja: 10 sie 2012, 16:12
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

30 cze 2015, 15:23

Dziwna ta czcionka, nie lepiej użyć jakiejś normalnej?

PS: Nieźle to idzie :)


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

30 cze 2015, 17:53

Macsch15 napisał/a:
Dziwna ta czcionka, nie lepiej użyć jakiejś normalnej?

PS: Nieźle to idzie :)


Jaką czcionkę masz na myśli :)? Jakaś propozycja?


 
Awatar użytkownika
Macsch15
Administrator
Posty: 1968
Rejestracja: 10 sie 2012, 16:12
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

30 cze 2015, 17:54

Globalną, bo to nie wygląda na domyślną tylko jakąś z Google Fonts.


 
Awatar użytkownika
parox
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:22

Re: Prace nad projektem playall.pl

30 cze 2015, 19:56

Helvetica, < font-family: "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif; >
Lato < https://www.google.com/fonts/specimen/Lato >,
Roboto < https://www.google.com/fonts/specimen/Roboto >
PT Sans < https://www.google.com/fonts/specimen/PT+Sans >

Coś zwyczajnego.


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

30 cze 2015, 21:00

Tak to wygląda przy użyciu tej czcionki - https://www.google.com/fonts/specimen/Source+Sans+Pro

{l Image}

Lepiej czy gorzej? Szukać dalej?


 
Awatar użytkownika
parox
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:22

Re: Prace nad projektem playall.pl

30 cze 2015, 21:33

Lepiej, ale teraz nie wiem czy pasuje kolorystyka bądź też szerokość czcionki.

"Komentarze" oraz informacje po lewej, drażnią mnie lekko po oczach.


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

30 cze 2015, 21:54

Komentarze to tymczasowy "placeholder" - na pewno nie będzie to tak wyglądać. Co do paska bocznego - co konkretnie Ci się nie podoba? :)


 
Awatar użytkownika
parox
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:22

Re: Prace nad projektem playall.pl

30 cze 2015, 22:40

Pola "Dodano, Bitrate, ..., Licence".
Wydaje mi się, iż są za ciasno przedstawione.

Ale to może być kwestia gustu. Mogę też się mylić ;)


 
Awatar użytkownika
Gama
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:53
Kontaktowanie:

Re: Prace nad projektem playall.pl

Autor tematu

30 cze 2015, 23:31

Powiększyłem ten odstęp - faktycznie jest lepiej (tak mi się wydaje).

{l Image}

Gdyby ktoś z Was był zainteresowany dostępem do wersji "na żywo" - proszę o kontakt przez prywatną wiadomość :)


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość